Nové turbodmychadlo Garrett 753420 Citroen Ford Peugeot 1.6HDi 1.6TDCi Kvalitní turbodmychadlo TURBOrail

4 hodnocení
 
  • 1 z 2
 

Nové turbodmychadlo pro vozy Citroen Berlingo C2 C3 C4 C5 Xsara Picasso, Ford Focus C-MAX, Mazda 3, Mini Cooper D One Clubman, Peugeot 1007 206 CC CW VAN 207 3008 307 308 407 5008 Partner tepee, Volvo C30 S40 S80 V50 V70

Dostupnost Skladem
Cena 7 520,66 Kč bez DPH
9 100 Kč    
Kód produktu 247
Značka TURBOrail
Webová stránka značky turborail.com
Kategorie Nová Turbodmychadla
Záruka 2 roky
 

Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket. 

Při instalaci nového turbodmychadla doporučujeme použít mazací sadu, kterou výrobce podmiňuje záruku!

Rovněž před instalací doporučujeme přečíst článek o problematice těchto turbodmychadel.

Kódy motoru: 1.6HDi 1.6TDCi 66-80KW

Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud by jste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1500Kč zpět.

Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dílu: 0375J3, 0375J8, 11657804903, 1340133, 1465162, 1479055, 1789074, 36002480, 3M5Q6K682AE, 3M5Q6K682AJ, 3M5Q6K682AK, 7804903, 9650764480, 9651839880, 9654128780, 9656125880, 9657248680, 9657571880, 9660641380, 9663199280, RE3M5Q6K682AK, Y60113700, Y60113700A, Y60113700B, Y60113700C, Y60113700D, Y60113700E, Y60113700F.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je z prvovýroby hodně ošizené a to ve dvou zásadních bodech. Jednak axiální ložisko má výrazně zmenšenou třecí plochu oproti klasickým turbům Garrett, konkrétně ze 14mm na 10mm. Druhá zásadní věc jsou regulační lopatky, které jsou na místo "plných kapek" pouze vytvarované ze slabého plíšku. Naše repasovaná dmychadla tohoto typu mají, stejně jako turbodmychadla společnosti TURBOrail tyto dva problémy zcela odstraněny. Jednak používáme sadu axiálního ložiska pro motory TDi koncernu VW, kde se používá výhradně "velký axiál" s třecí plochou 14mm a další naše vylepšení je segment regulačních lopatek taktéž z koncernových dmychadel, kde se používají pouze plné lopatky. V této konfiguraci je toto turbodmychadlo zbaveno dvou hlavních neduhů, a tedy se kvalitou řadí vysoko nad originální dmychadlo, zhruba na úroveň dmychadel koncernu VW. 

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 6.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.