O nás

Jsme firma primárně se zabývající opravami a prodejem turbodmychadel všech typů a značek již více než 4 roky. Nabízíme velice kvalitní repasovaná turbodmychadla postavená na kvalitních dílech od našich hlavních dodavatelů Diesel Levante a Melett. Aktivně se pohybujeme v motorsportu, a tedy naše dmychadla jsou především zde naši vizitkou a to v našich vozech i ve vozech naší závodní "konkurence".

Dále se zabýváme výkonnostními úpravami - chiptuningem a přestavbami motorů, zejména motorů TDi koncernu Volkswagen Audi, stavbou hybridních dmychadel a generálními opravami (repas) turbodmychadel všech běžných značek. Nejen v oblasti turbodmychadel se snažíme nabídnout zboží za příznivou cenu, ale prioritou zůstává především kvalita a spolehlivost. 

Vzhledem k široké nabídce, bohužel většinou nekvalitních, repasovaných turbodmychadel jsme se začali touto problematikou zabývat sami. Na našem trhu totiž není možné zakoupit kvalitní turbodmychadlo v rozumné cenové relaci. Několikrát se nám stalo, že u repasovaného dmychadla po standardní a vyzkoušené výkonnostní úpravě došlo k totální destrukci, po demontáži a prozkoumání se ukázalo, že např. nebylo vůbec vyvážené nebo se jednalo o čínskou kopii dmychadla apod. Repasované dmychadlo se kvalitativně musí minimálně vyrovnat dmychadlu novému, což se bohužel většinou nestává. Repasování, tedy generální oprava sestává z kompletní výměny všech součástí podléhajících opotřebení, původní zůstává pouze skříň, která se pískuje, ložisková skříň se zvenku pískuje, uvnitř se čistí ultrazvukem od možných usazenin v mazacích kanálech, lapují se sedla pístních kroužků a v případě, že po pečlivém změření vyhovuje, tak se použije, nebo se rovnou vymění. Jeden z nejdůležitějších kroků a výstupní kontrola kvality je tlaková zkouška a precizní vyvážení. Naše dmychadla jsou vyvažována na vyšší otáčky, než se vyvažují turba nová a s nižším koeficientem vibrací, právě z důvodu předpokládané zvýšené zátěže. Pokud dojde ke splnění všech těchto podmínek a použití originálních náhradních dílů, pokud je to možné anebo kvalitativně rovnocenné náhrady v případě, že výrobce náhradní díly nedodává, tak se jedná o kvalitní repasované turbodmychadlo.

Úplně primární důvod, proč se touto otázkou zabývat byla téměř úplná absence hybridních turbodmychadel pro motory TDi, které se velice často upravují a přestavují. Pro tyto účely používáme nejčastěji hybridní dmychadla GT1752V, které má potenciál 160KW (2Bar max.), dle typu motoru a ostatních komponent. Tato uvedená hodnota není mezní hodnotou dmychadla, ale přiměřená zátěž daného typu dmychadla. Při dodržení této meze je zachována standardní spolehlivost a životnost, zbývá standardní výkonnostní rezerva dmychadla.

Velmi žádaná jsou různá speciální dmychadla jako např. GT1649VA pro motory 1.9TDi 77KW, GT1749VA v obalu GT1749V tedy originální obal pro veškeré slabší verze motorů TDi pro připojení na klasickou hadici a samozřejmě také pověstný hybrid GT1752V v obalu např. GT1749V nebo VA, dle přání zákazníka.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.