Turbodmychadlo Mitsubishi 49173-07500 Citroen Ford Peugeot 1.6 HDi TDCi

2 hodnocení
 
  • 1 z 4
 

Repasované turbodmychadlo pro vozy: Citroen Berlingo 1.6HDI 55kW 66kW C3 C4 1.6HDi 66kW Jumpy 1.6HDi 66kW Xsara Picasso 1.6HDi 66kW, Fiat Scudo 1.6D 66kW, Ford C-Max 1.6TDCi 66kW Fiesta 1.6TDCi 66kW Focus II C-Max 1.6TDCi 66kW Fusion 1.6TDCi 66kW, Peugeot 207 1.6HDi 66kW 307 1.6HDi 66kW 308 1.6HDi 66kW Expert 1.6HDi 66kW Partner 1.6HDi 66kW bez DPF.

Dostupnost Skladem
Cena 5 372 Kč bez DPH
6 500 Kč    
Kód produktu 1023
Kategorie Repasovaná turbodmychadla
Záruka 2 roky
 

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 1.6HDi, 1.6TDCi, 1.6D, 66kW

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

 Kódy/čísla dílu: 49173-07523, 49173-07524, 49173-07517, 49173-07516, 49173-07526, 49173-07528, 49173-07514, 49173-07506, 49173-07507, 49173-07504, 49173-07508, 49173-07503, 49173-07527, 49173-07502, 49173-07522, 49173-07513, 49173-07518, 0375Q5, 0375Q4, 0375J0, 0375Q2, 0375N5, 0375Q3, 9657603780, 0375K5, 0375N0, 9662371080, 9682881780, 9657530580, 9670371380, 71793889, 1335262, 9685293080, 1441254, 3M5Q6K682DD, 3M5Q6K682DA, 3M5Q6K682DB, 1684949, 1479841, 3M5Q6K682D, 3M5Q6K682DC, 1523337, 3M5Q6K682DE, 9682881380.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -5000mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.