Turbo Garrett 751851 1.9TDi 77KW BXE BKC BJB Kvalitní turbodmychadlo

28 hodnocení
 
  • 1 z 9
 

Repasované turbodmychadlo pro vozy Audi A3, VW Golf Caddy Jetta Passat Touran, Seat Altea Toledo Leon, Škoda Octavia Superb, Ford Galaxy 1.9TDi 1,9TDi 77KW BXE BKC BJB

Dostupnost Skladem
Cena 4 958,68 Kč bez DPH
6 000 Kč    
Kód produktu 38
Značka Garrett
Webová stránka značky garrett.honeywell.com
Kategorie Turbodmychadla
Záruka 1 rok
 

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 1.9TDi 77KW BXE BKC BJB

Vratná záloha na starý díl: 3.000Kč (z důvodu ojedinělosti) - je li vráceno dmychadlo značky Garrett, pokud bude vráceno KKK, bude vratná záloha zkrácena na 1.000Kč!  - Tento problém vyvstává ze skutečnosti, že si mnoho zákazníků objedná záměnný díl Garrett a potom vrátí oproti záloze KKK, čímž jsme nuceni tuto skutečnost nějakým způsobem regulovat, protože z turbodmychadla Garrett 751851 se pomalu začíná stávat nedostatkové zboží, zatím co na druhé straně máme přebytek dmychadel KKK. 

Kódy/čísla dílu: 751851, 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -500mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Výrobce na tento motor osazuje dva typy, tento typ od Garrettu a druhá možnost je verze od KKK. Z praxe se ukazuje, že Garrett je sice odolnější, protože má silnější hřídel a mnohem robustnější ložiska, axiální ložisko má sedlo u průměru 14mm, radiální ložisko je monoblok, zastavený typ, pro průměr hřídele 8mm, ale dmychadla KKK mimo lepší odezvy jsou méně amortizována právě z důvodu rotujících radiálních ložisek, protože otáčky jsou rozděleny částečně na povrch ložiska.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 6.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.