Nové turbo GT1749VB v obalu GT1749V Audi A4 1.9TDi 96kW AVF AWX

Neohodnoceno
 
  • 1 z 2
 

Speciální nové turbodmychadlo GT1749VB(1.9TDi 110kW) instalované v obalu GT1749V (pro motory TDi 66-85KW). Vhodné zejména k výkonnostním úpravám jako např. chiptuning. Pro vůz Audi A4 1.9TDi 96kW AVF AWX.

Cena 10 438 Kč bez DPH
12 630 Kč    
Kód produktu 2323
Značka TurboRail - Itálie
Webová stránka značky turborail.com
Kategorie Hybridní turbodmychadla
Záruka 2 roky
 

Nové upravené turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket.

Toto turbodmychadlo má instalované dmychadlové kolo z výkonnějšího dmychadla GT1749VB, dodávaný spolu s adekvátní kompresorovou skříní a je tedy vhodný pro chip a podobné výkonnostní úpravy až do cca 130kW - 135kW.

Toto turbodmychadlo nepasuje bez jakýchkoliv úprav na vozidle!! Je potřeba upravit sání.  

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy/čísla dílu: 454231, 028145702RV225, 028145702RV500, 028145702RV550, 028145702RV, 028145702R, 038145702RX, 454158, 761437.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Malé axiální ložisko v originální konfiguraci je jediná nectnost tohoto dmychadla. My standardně používáme "velký axiál" (14mm oproti 10mm originál) a v této konfiguraci se jedná o jedno z nejméně problematických dmychadel.  

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.