Hybridní turbo Toledo 2.0TDi BMM GT1752V s velkým sáním Kvalitní hybridní turbodmychadlo

Kód: 2614
REPAS HYBRIDNÍ
Neohodnoceno
Značka: Garrett
11 500 Kč 9 504 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
2.4.2024

Repasované hybridní turbodmychadlo pro vůz Seat Toledo 2.0TDi 103kW s kódem motoru BMM (s filtrem pevných částic).

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kompletně repasované hybridní turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Upravené hybridní turbodmychadlo GT1752V pro výkonnostní úpravy, konstruované pro max. tlak 2.0Bar, což odpovídá potenciálu cca 160-170KW. Na toto dmychadlo je instalováno tzv. velké sací potrubí, takže nepasuje bez úprav na voze. Je potřeba upravit sací potrubí. Výfuk a mazání pasuje normálně.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 2.0TDi 103kW BMM

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy/čísla dílu: 03G253014NX, 03G253016HV, 03G253010, 03G257016H, 03G253016HX, 03G25316HV100, 03G25316HX, 03G253019LV, 03G257016HV, 03G253019LX, 03G253014N, 03G253019L, 03G25316H, 03G253014NV, 03G253010V, 03G253010X, 03G257016HX, 03G253014NV100, 03G253016H, 03G25316HV, 03G253010V103, 03G253019L, 765261.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

Pozor na těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme, stejně jako výrobce TURBOrail novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. 

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hybridní turbodmychadla
Záruka: 2 roky