Hybridní turbo A3 Leon Octavia Golf Garrett GT1752V v obalu GT1749V Do 170kW

Kód: 747
REPAS HYBRIDNÍ
32 hodnocení
Značka: Garrett
13 500 Kč 11 157 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
14.10.2024

Speciální repasované hybridní turbodmychadlo GT1752V instalované v obalu GT1749V (pro motory TDi 66-85KW). Vhodné zejména k výkonnostním úpravám jako např. chiptuning. Pro vozy Audi A3 Seat Alhambra Leon Toledo Škoda Fabia Octavia VW Golf Bora Sharan 1.9TDi

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Upravené hybridní turbodmychadlo GT1752V pro výkonnostní úpravy, konstruované pro max. tlak 2.0Bar. Toto hybridní turbodmychadlo má instalované dmychadlové kolo z výkonnějšího dmychadla GT1752V, dodávaný spolu s adekvátní kompresorovou skříní a je tedy vhodný pro chip a podobné výkonnostní úpravy až do cca 160kW - 170kW.

Toto turbodmychadlo pasuje bez jakýchkoliv úprav na voze.

V případě montáže na vozidla VW Sharan, Seat Alhambra a Ford Galaxy nás prosím o této skutečnosti informujte. Děkujeme.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy: 713673, 768329, 035253016L, 038253019A, 038253019AV, 038253019AX, 038253019N, 038253019NV, 038253019NX, 03G235014R, 03G253014E, 03G253014EV, 03G253014EX, 03G253014RX, 03G253016L, 03G253016LV, 03G253016LX, 1135819, 1556571, 6M219G438AA, 6M21-9G438-AA, YM219G438BA.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy. 

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hybridní turbodmychadla
Záruka: 2 roky