Turbo Garrett 713673 Volkswagen Bora 1.9TDi 74kW ATD

1 hodnocení
 
  • 1 z 6
 

Repasované turbodmychadlo pro vůz Volkswagen Bora 1.9TDi 74kW ATD.

Cena od 4 959 Kč bez DPH
od 6 000 Kč
Značka Garrett
Webová stránka značky garrett.honeywell.com
Kategorie Repasovaná turbodmychadla
Záruka 2 roky
Zvolte variantu
01 Garrett 713673 Kód produktu 1064/ORI Originál: Originální díl Skladem
Můžeme doručit do: 7.8.2021
6 000 Kč
4 959 Kč bez DPH
   
01 Garrett 713673 Kód produktu 1064/UPR GT1749VA: Upravené turbo do 120kW Skladem
Můžeme doručit do: 7.8.2021
8 000 Kč
6 612 Kč bez DPH
   
01 Garrett 713673 Kód produktu 1064/UPR2 GT1749VB: Upravené turbo do 135kW Skladem
Můžeme doručit do: 7.8.2021
9 000 Kč
7 438 Kč bez DPH
   
06 Garrett 713673 Kód produktu 1064/UPR4 GT1752V VELKÉ SÁNÍ: Upravené turbo do 170kW Skladem
Můžeme doručit do: 7.8.2021
11 000 Kč
9 091 Kč bez DPH
   
01 Garrett 713673 Kód produktu 1064/UPR3 GT1752V ORIG. OBAL: Upravené turbo do 170kW Skladem
Můžeme doručit do: 7.8.2021
13 000 Kč
10 744 Kč bez DPH
   
 

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

V případě tohoto turbodmychadla si můžete vybrat variantu uchycení držáku viz. galerie. Prosíme o doplnění varianty do poznámky. Děkujeme.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 1.9TDi 74kW ATD. 

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy/čísla dílu:
713673, 768329, 035253016L, 038253019A, 038253019AV, 038253019AX, 038253019N, 038253019NV, 038253019NX, 03G235014R, 03G253014E, 03G253014EV, 03G253014EX, 03G253014RX, 03G253016L, 03G253016LV, 03G253016LX, 1135819, 1556571, 6M219G438AA, 6M21-9G438-AA, YM219G438BA.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -500mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy. 

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.