Turbo KKK 0012 Dacia Nissan Renault 1.5dCi 62kW 63kW 79kW 81kW Kvalitní turbodmychadlo

1 hodnocení
 
Novinka Efekt lupa
  • 1 z 6
 

Repasované turbodmychadlo pro vozy: Dacia Duster 1.5dCi 63kW 79kW 81kW Logan 1.5dCi 63kW Sandero 1.5dCi 63kW Lodgy 1.5dCi 79kW, Nissan Kubistar 1.5dCi 62kW Micra 1.5dCi 63kW Note 1.5dCi 63kW, Renault Clio 1.5dCi 62kW 63kW Kangoo 1.5dCi 62kW 63kW Megane 1.5dCi 63kW Modus 1.5dCi 63kW Scénic 1.5dCi 63kW Thalia 1.5dCi 62kW Twingo 62kW.

Dostupnost Skladem
Cena 4 958,68 Kč bez DPH
6 000 Kč    
Kód produktu 456
Výrobce KKK
Stránky výrobce borgwarner.com/en/home
Kategorie Všechna turbodmychadla
Záruka 1 rok
 

Kompletně repasované originální turbodmychadlo německé společnosti KKK, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 1,5dCi 62kW 63kW 79kW 81kW LS0W FS0W X76 KW0B FP0F JP0F.

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy/čísla dílu7701476880, 8200392656, 8200889694, 7711368112, 8200478276, 144110420R, 7701476041, 8200860233,    144113321, 144113321R, 1441100QAR, 54359700012, 54359880012, 5435 970 0012, 5435 988 0012, 5435-970-0012, 5435-988-0012.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

Důležitá je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Firma KKK používá radiální ložisko dvojité, rotující pro průměr hřídele 6mm a axiální se sedlem pro průměr 10mm. KKK se sice vyznačuje nepatrně lepší odezvou než Garrett, protože slabá hřídel lehčí, ale náchylnější. Nejtypičtější závada turbodmychadel KKK pro moderní motory TDi obecně je právě prasklá hřídel. Z praxe se ukazuje, že Garrett je spolehlivější a odolnější. Má silnější hřídel a mnohem robustnější ložiska, axiální ložisko má sedlo u průměru 14mm, radiální ložisko je monoblok, zastavený typ, pro průměr hřídele 8mm.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 6.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.