Nové turbodmychadlo KKK 54399700022 Golf Leon Octavia 1.9TDi 77kW Kvalitní turbodmychadlo TURBOrail

3 hodnocení
 
  • 1 z 2
 

Nové turbodmychadlo pro vozy VW Golf Bora Polo Sharan Caddy Jetta Passat Touran, Seat Altea Ibiza Toledo Leon Alhambra Cordoba, Škoda Octavia Superb Fabia, Ford Galaxy s motory 1.9TDi 1,9TDi 77KW.

Dostupnost Skladem
Cena 10 165,29 Kč bez DPH
12 300 Kč    
Kód produktu 288
Výrobce TURBOrail
Stránky výrobce turborail.com
Kategorie Nová Turbodmychadla
Záruka 2 roky
 

Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket.

Kódy motoru: 1.9TDi 1,9TDi 77KW, BXE, BKC, BJB

Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud by jste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1000Kč zpět.

Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dílu: 54399700022, 5439880022, 5439 970 0022, 5439 988 0022, 5439-970-0022, 5439-988-0022, 5439-970-0011, 5439-988-0011,        5439 970 0011, 5439 988 0011, 54399700011, 54399880011, 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Firma KKK používá radiální ložisko dvojité, rotující pro průměr hřídele 6mm a axiální se sedlem pro průměr 10mm. KKK se vyznačuje lepší odezvou než Garrett, protože slabá je hřídel lehčí, ale zároveň náchylnější na kvalitu mazacího filmu. Nejtypičtější závada turbodmychadel KKK pro moderní motory TDi obecně je právě prasklá hřídel. Z praxe se ukazuje, že Garrett je sice odolnější, protože má silnější hřídel a mnohem robustnější ložiska, axiální ložisko má sedlo u průměru 14mm, radiální ložisko je monoblok, zastavený typ, pro průměr hřídele 8mm, ale dmychadla KKK mimo lepší odezvy jsou méně amortizována právě z důvodu rotujících radiálních ložisek, protože otáčky jsou rozděleny částečně na povrch ložiska.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 6.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.