Turbodmychadlo Garrett 753420 1.6HDi 1.6TDCi Focus Xsara Partner C2 C2 C4 C5 Kvalitní turbodmychadlo

5 hodnocení
 
  • 1 z 4
 

Repasované turbodmychadlo pro vozy Citroen Berlingo C2 C3 C4 C5 Xsara Picasso, Ford Focus C-MAX, Mazda 3, Mini Cooper D One Clubman, Peugeot 1007 206 CC CW VAN 207 3008 307 308 407 5008 Partner tepee, Volvo C30 S40 S80 V50 V70

Dostupnost Skladem
Cena 4 958,68 Kč bez DPH
6 000 Kč    
Kód produktu 150
Výrobce Garrett
Stránky výrobce garrett.honeywell.com
Kategorie Garrett
Záruka 1 rok
 

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Při instalaci nového turbodmychadla doporučujeme použít mazací sadu, kterou výrobce podmiňuje záruku!

Rovněž před instalací doporučujeme přečíst článek o problematice těchto turbodmychadel.

Kódy motoru: 1.6HDi 1.6TDCi 66-80KW

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy/čísla dílu: 0375J3, 0375J8, 11657804903, 1340133, 1465162, 1479055, 1789074, 36002480, 3M5Q6K682AE, 3M5Q6K682AJ, 3M5Q6K682AK, 7804903, 9650764480, 9651839880, 9654128780, 9656125880, 9657248680, 9657571880, 9660641380, 9663199280, RE3M5Q6K682AK, Y60113700, Y60113700A, Y60113700B, Y60113700C, Y60113700D, Y60113700E, Y60113700F.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je z výroby hodně ošizené a to ve dvou zásadních bodech. Jednak axiální ložisko má výrazně zmenšenou třecí plochu oproti klasickým turbům Garrett, konkrétně ze 14mm na 10mm. Druhá zásadní věc jsou regulační lopatky, které jsou na místo "plných kapek" pouze vytvarované ze slabého plíšku. Naše repasovaná dmychadla tohoto typu mají tyto dva problémy zcela odstraněny. Jednak používáme sadu axiálního ložiska pro motory TDi koncernu VW, kde se používá výhradně "velký axiál" s třecí plochou 14mm a další naše vylepšení je segment regulačních lopatek taktéž z koncernových dmychadel, kde se používají pouze plné lopatky. V této konfiguraci je toto turbodmychadlo zbaveno dvou hlavních neduhů, a tedy se kvalitou řadí vysoko nad originální dmychadlo, zhruba na úroveň dmychadel koncernu VW. 

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 6.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.