Hybridní turbodmychadlo Garrett GT1752V v obalu GT1749V Ibiza Golf Passat Kvalitní turbodmychadlo

1 hodnocení
 
  • 1 z 2
 

Speciální repasované hybridní turbodmychadlo GT1752VB v obalu GT1749V. Vhodné zejména k výkonnostním úpravám jako např. chiptuning. Pro vozy Seat Ibiza II Cordoba Toledo I, Volkswagen Golf III Passat Vento 1.9TDi 81kW.

Dostupnost Skladem
Cena 10 744 Kč bez DPH
13 000 Kč    
Kód produktu 907
Značka Garrett
Webová stránka značky garrett.honeywell.com
Kategorie Garrett
Záruka 2 roky
 

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Upravené hybridní turbodmychadlo GT1752V pro výkonnostní úpravy, konstruované pro max. tlak 2.0Bar. Toto hybridní turbodmychadlo má instalované dmychadlové kolo z výkonnějšího dmychadla GT1752V, dodávaný spolu s adekvátní kompresorovou skříní a je tedy vhodný pro chip a podobné výkonnostní úpravy až do cca 160kW - 170kW.

Toto turbodmychadlo pasuje do vozu bez jakýchkoliv úprav. 

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 1.9TDi 81kW AFN.

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy: 454161, 028145702D, 028145702DV, 028145702DX.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Jedná se typově (VNT15) o jedno z vůbec prvních turbodmychadel s variabilní geometrií lopatek. V originálním provedení je podceněno uložení hřídele jak axiální, tak radiální, ale je to asi jediný vážnější problém tohoto kusu. Tento problém řeší ložisková sada z novější generace (GT1749V), kterou standardně používáme.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.